Cazorla ångrar sig inte ett dugg över sitt beslut!

I somras var Real Madrids sportchef och president desperat ute efter Villarreals playmaker Santi Cazorla.
Men 24 åringen valde att stanna i Villarreal och fortsätta sin härliga period i Villarreal.
"Jag har glömt allt snack som var i somras. Det är sant att det var en enda stor röra när de hörde mig säga i telefonen att jag ville gå till Madrid, men i slutändan valde jag att stanna i Villarreal. Det var mitt val och jag tror inte att jag behöver förklara mig själv något mer.", säger Santi och avslutar.

Santi kommer för närvarande att trampa på gräset imorn som Villarreal spelare och inte Madrid spelare på Santiago Bernabué.
Då både Real Madrid och Villarreal drabbar samman i en match där mycket står på spel.
Båda klubbarna behöver den 3p som dom har att slå om imorn, eftersom Barca lyckades vinna sin match och avancera vidare i gruppen.
Frågan är bara, hinner Real Madrid ikapp?


Hussein Alavi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0